Obserwatorzy

piątek, 14 października 2011

rocznica...

Tradycyjne symbole kolejnych rocznic:

Pierwsza - Papierowa
Druga - Bawełniana
Trzecia - Skórzana
Czwarta - Jedwabna
Piąta - Drewniana
Szósta - Żelazna
Siódma - Miedziana
Ósma - Brązowa
Dziewiąta - Fajansowa
Dziesiąta - Cynowa
Jedenasta - Stalowa
Dwunasta - Lniana
Trzynasta - Koronkowa
Czternasta - Kości Słoniowej
Piętnasta - Kryształowa
Dwudziesta - Porcelanowa
Dwudziesta Piąta - Srebrna
Trzydziesta - Perłowa
Trzydziesta Piąta - Koralowa
Czterdziesta - Rubinowa
Czterdziesta Piąta - Szafirowa
Pięćdziesiąta - Złota
Pięćdziesiąta Piąta - Szmaragdowa
Sześćdziesiąta - Diamentowa
Siedemdziesiąta Piąta - Brylantowa
(źródło -internet - http://www.slub.hg.pl/teksty/rocznice.htm)


Wczoraj minęły 3 lata mojego blogowania!
107 post!
Nie lubię podsumowań, ale ...
Działo się w ciągu tych trzech lat
to co miało się dziać.
Blog powstał z myślą o moich pracach
rękodzielniczych...
Starałam się nie wplatać tu wątków osobistych,
chociaż nie zawsze się udawało.
Niektóre wydarzenia mnie uskrzydlały,
inne ściągały na ziemię i pewnie to było widać.
Sporo się nauczyłam.
Dzięki blogowi poznałam wiele ciekawych osób.
Niektóre też w realu - i było mi tym bardziej miło!
Mam nadzieję, że z wzajemnością:)
Chciałabym teraz ogłosić swoje pierwsze blogowe candy
ale ...
Chwilowo mam bardzo ograniczony dostęp do mojej pracowni.
Jak wpadam do domu to "jak po ogień"
potem wracam do miasta.
Obiecuję jednak solennie, że już wkrótce coś wymyśle.
Tym bardziej, że "skórzana" rocznica jest sporym wyzwaniem:))
Z "miedzianą" nie miałabym problemu:)))

Dziękuję serdecznie wszystkim, którzy mnie odwiedzają.
Tym, którzy zostawiają ślad i tym, którzy tylko w "przelocie":)
Dziękuję za Wasze opinie, rady i wsparcie.
Mam nadzieję, ze nadal będziecie do mnie zaglądać.
SERDECZNIE ZAPRASZAM!

14 komentarzy:

  1. Dla Ciebie i bloga- samych sukcesów. I ogromnie się cieszę,że mogłam Cię poznać osobiście.I życzę Ci Maduś, by było jak najwięcej tych "uskrzydlających" Cię wydarzeń.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bez wątpienia będę do Ciebie zaglądać-naprawdę warto i mam nadzieję,że jeszcze kilka rocznic przed Tobą,czego bardzo Tobie i blogowi życzę:))))Pozdrowionka bardzo cieplutkie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzy lata, jakże bogate w piękną sztukę ! Gratuluję bardzo jak i dziękuję,za artystyczne doznania,którymi mnie fascynujesz i obdarowujesz :)
    (skórzana:),hehhe,juz jestem ciekawa co wymyslisz skórzanego )

    OdpowiedzUsuń
  4. ;))))))
    będziemy.
    jakżesz inaczej?

    OdpowiedzUsuń
  5. Imponujący jubileusz jak na bloga:) Życzę wielu następnych, bo bardzo u Ciebie miło i twórczo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. a no własnie...skóra? ho, ho, może być ciekawie, skóra i szkiełko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu - dziękuję bardzo, za życzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Diana - z Tobą było inaczej, najpierw Cię poznałam w realu, a potem trafiłam na Twojego bloga. Zakręcone filcomaniaczki znajdą się wszędzie:))
    dzięki, Tobie życzę tego samego:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Dora - normalnie się rumienię, jak czytam Twoje słowa.
    Sama jestem ciekawa jak mi z tą skórą wyjdzie:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Tuv - :)) trzymam Cie za słowo:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Pracownia - filcer - te 3 lata zleciały nie wiedzieć kiedy, a patrząc na inne blogi to wcale nie rekord:)
    Dziękuję bardzo za życzenia:)) i zawsze chętnie zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Beata - no może być ciekawie, fakt:))

    OdpowiedzUsuń