Obserwatorzy

poniedziałek, 12 maja 2014

ptaszarnia ...

Wiosna buchnęła majem.
Wszystko kwitnie wkoło, 
A w mojej okolicy maj dodatkowo jest bardzo głośny.
Ptaszory prześpiewują się  na wyścigi
Od wczesnego ranka do późnego wieczora.
"Ptasie radio" w oryginale.
Takie ptasie trele zainspirowały mnie do witrażowej pracy .
Powstały na razie ptaki egzotyczne wg gotowych wzorów,
ale atlas ptaków już przygotowany i ptaki z mojej okolicy
wkrótce też powstaną w wersji "kolorowe szkiełka"
Na razie papugi:





Jako, ze maj to pora komunijna ,
powstały też dwa anioły ... dla chłopca i dziewczynki 
wg kolorów wybranych przez zamawiająca
Parka :)



Jeśli chodzi o majowe kwiaty, to  prześcigają się
w rozkwitaniu ... który szybciej, który większy,
który bardziej kolorowy.
Oto kilka przykładów z mojego ogrodu







Tyle jeśli chodzi o majowe nowości .
Zmykam do pracowni
A to, do posłuchania na dobry tydzień.


12 komentarzy:

  1. piękności- anioły wspaniałe....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożena - dzięki - myślę, ze nadają
      się na komunijną pamiątkę :)

      Usuń
  2. Jak zwykle podziwiam szczerze twoje prace ! Fascynuje nie sztuka witrazy i pobudza moja wyobraznie...Twoje maja w sobie atmosfere lekkosci i sa mile kolorystycznie.
    Serdecznosci sle wiele !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alina - dziękuję bardzo! ostatnio mam tyle pracy, ze czasu nie starcza na wszystko. Szczerze powiem, ze lubię te moje witraże coraz bardziej,a jeśli chodzi o ich kolorystykę i lekkość to naprawdę wiele zależy od doboru szkła ...:) Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  3. Jak zawsze z wielką przyjemnością zaglądam w Twoje progi. Wszystko jest piękne i anioły i papugi i kwiaty !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jagoda R - dziękuję bardzo :) Kwiaty dają mi wytchnienie od godzin spędzonych w pracowni :) W tym roku azalie wyjątkowo się udały :)

      Usuń
  4. piękna wiosna w ogrodzie,aptaki...ech:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beata - wiosna przejdzie w lato, a ptaki ... rozgościły się u mnie, chociaż pomarańczowa papuga znalazła już nowy dom :))

      Usuń
  5. Dzień dobry!
    Jakie piękne - i "szkiełka" i kwiaty. Pobiegłam też do kotów, bo jestem wielbicielką tychże i też się zachwyciłam.
    Będę zaglądać, jeśli można...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joanna - Dzień dobry!
      Zapraszam serdecznie ... można się rozgościć. Lubię jak nowe osoby zaglądają do mnie.
      Serdeczności ślę :)

      Usuń