Obserwatorzy

niedziela, 16 lutego 2014

Witrażowy pojemnik i niespodzianka

Witrażowy pojemnik powstał na zamówienie,
a w zasadzie, na prośbę mojej córki.
Przeznaczony ma być na kosmetyczne różności,
czyli pędzle, tusze, szczotki.
Kiedy zapytałam o wielkość odpowiedziała:
"dosyć duży, bo sporo tego mam"
Wzorowałam się na swoim pojemniczku,
też witrażowym i oto co powstało.
Zaznaczę tylko, że kolorystycznie dziecko
zdało się na mnie, a ja, jak zwykle lubię mieć wybór
i tak powstały dwie wersje.
Wzór wybrany przez córkę.

Wersja I - szkło opalowe, czyli nie przeźroczyste.




Na drugim zdjęciu widać dla porównania
mój pojemniczek :)!

Wersja II - szkło katedralne - w całości przeźroczyste.




W dnie pojemnika , w obydwu wersjach
zamontowane jest lusterko.
Decyzja w sprawie pojemnika już zapadła.
Zawożę na Wyspę wersję I.

A teraz niespodzianka.
Nie będę opisywała całej historii, która łączy się z niespodzianką,
powiem tylko, ze dostałam ją od  Kasi ,
i że ma związek  ze  zrobionym przeze mnie
aniołkiem samochodowym .
Oto co dostałam  w zeszłym tygodniu.




Kolczyki są przepiękne.
Bardzo precyzyjnie i starannie wykonane.
Mają cudne kolory, ale trudno naprawdę było
to oddać na zdjęciu.
Chyba ostatnie jest najbardziej zbliżone do
tego, co ja mogę oglądać w rzeczywistości.
Kasiu - dziękuję bardzo.
 Wiesz co mnie korci, ale chyba bym sobie nie darowała,
gdyby coś im się stało.:)))
Mam nadzieję, ze aniołek nie zawiedzie.

Kochani - znikam na jakieś trzy tygodnie.
Wyspa wzywa!
Wg horoskopu na ten rok
czekają mnie podróże i wygląda na to,
że nie uniknę przeznaczenia :)))

5 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem Twoich dzieł. Przepiękne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwości na Wyspie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem, ten pierwszy skradł moje serce, jest przepiękny , całe szczęście ,że mam okazję go oglądać do woli . Życzę samych słonecznych dni na Wyspie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. że też wcześniej nie pomyślałam, że można mieć taki piękny pojemnik na różne przydasie łazienkowe:) oba mają swój charakter:)
    wiem, wiem, co Cię korci, no nie mogę dać gwarancji, ale możesz spróbować, a ja potem naprawię ewentualne zniszczenia;)
    Miłego wyjazdu:)

    OdpowiedzUsuń