Obserwatorzy

wtorek, 10 czerwca 2014

koty ...

Miał być dalszy ciąg ptaszków, a padło na ...koty.
Robiłam je już kiedyś.
Z wiosną temat kotów powrócił do mojej pracowni.
Zamówienie na stojącego kota zostało zrealizowane.


Wzorem był kot, wykonany dużo wcześniej .
Czarne szkło barokowe - koty jakby te same ,
ale jednak inne, za sprawą wybarwień barokowego szkła.
Nie ma dwóch takich samych tafli szkła.
I to jest w tym piękne.

Do kotów dołączyła też "Aniołka z kotem", w dwóch wersjach .
Z małym kotem


i z trochę większym ;)


Aniołka - patronka kotów i miłośników kotów.

Nie pamiętam już, czy zamieszczałam kiedyś na blogu 
witrażowy mebelek. Powstał wprawdzie dawno,
ale ostatnio, kiedy porządkowałam zdjęcia ,
znalazłam takie cudo :)


Jedyny egzemparz. drugiego takiego jeszcze nie zrobiłam .
Szkatułka na biżuterię. Szuflady "działają" .
Wzór był dokładnie rozrysowany w książce
"Witraż w jedno popołudnie"
Nie wiem w jakim stopniu sztukę witrażową opanowała autorka
książki, ale wierzcie mi na słowo - ten witrażowy mebelek nie powstał w jedno popołudnie !:)

Pozdrawiam wierne obserwatorki i serdecznie witam nowe osoby,
które odwiedzają mój kolorowoszkiełkowy świat .:)


10 komentarzy:

  1. I nie wiem co bardziej podziwiać - anieliczki czy same koty i tę szkatułkę? Wszystko prześliczne. Mam wrażenie, że pisząc w książce,że taką szkatułkę można zrobić w jedno popołudnie autorka miała jakieś zaćmienie umysłu,albo wyrażała swe pobożne życzenie w tej materii.
    Najlepszego, ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anabell - może tytuł książki miał zachęcić potencjalnych hobbystów i przekonać ich, że sztuka witrażu nie jest taka trudna ... ;P
      Z praktyki wiem, że w jedno popołudnie to można prostego aniołka zrobić:) co nie zmienia faktu, że czas spędzony na "witrażowaniu" mija niezwykle szybko i przyjemnie :)))
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  2. O, jakie piękne wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  3. anioł z większym kotem świetny;))))
    no wszystko ladne.Ale wiadomo COŚ w oko zawsze wpadnie bardziej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matylda - :))) kociara jesteś, to się nie dziwię, że COŚ z kotami związane :))))
      pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Aniołki śliczne, koty urzekające, ale mebelek pobija wszystko - cudny :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zaglądać do Twojego świata kolorowoszkiełkowego , rzadko zostawiam komentarz , bo po prostu brakuje mi słów na pochwałę Twoich prac. Dzisiaj powiem - SĄ PRZEPIĘKNE - pozdrawiam Cię ciepło i kolorowo !!!

    OdpowiedzUsuń