Obserwatorzy

wtorek, 8 maja 2012

Prawdziwy koniec ...

długiego majowego weekendu! Spędziłam go nad morzem
w drodze między
Atrakcji było mnóstwo, trudno nawet wszystko pokazać. Jeden dzień spędziłam tutaj
Rozległy kompleks rekreacyjno-wypoczynkowy z domkami na wodzie!
Zwiedzać było co i pogoda dopisała W zasadzie dla każdego było coś miłego począwszy od małego ZOO, w którym znajdował się
z dwoma pensjonariuszami
ten orzeł miał złamaną nogę
a ten złamane skrzydło. Była wioska mongolska z jurtami do wynajęcia, ale moją uwagę znowu przykuły zwierzęta:)
W parku linowym można było podziwiać śmiałków, którzy pokonywali trasę między drzewami podwieszeni na linach.
A podczas pleneru rzeźbiarskiego było "i straszno i śmieszno"
W drodze powrotnej znalazłam wierzbę, która mogła być schronieniem dla wędrowca
a przed kościółkiem w Duninowie kapliczkę, która powstała w pniu drzewa.
Nie byłoby wyprawy nad morze bez spotkania z piratem
i bez rejsu żaglowcem
Z tym rejsem to nie do końca tak, że był:) ale żaglowiec przepływał booski:)) No i pierwszy raz zaliczyłam zabawę w kręgle i baaardzo mi się spodobało:)
A dzisiaj ... Od rana nadrabiałam zaległości w moim ogrodzie warzywnym. Tak późno jak w tym roku to jeszcze nie wsiewałam nasion! Padam na twarz!

9 komentarzy:

  1. Ojej, trochę Ci zazdroszczę. Świetne te domki na wodzie, można siedzieć na ganku i nogi moczyć! Szkoda tylko,że nie miałaś nieco cieplejszej i bardziej słonecznej pogody.Ale najważniejsze,że jesteś zadowolona.Zdążą Ci te warzywka wyrosnąć, zdążą.
    Miłego,;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anabell - akurat tego dnia kiedy byłyśmy w Dolinie pogoda była "na krótki rękawek":)) zmoczyło nas dopiero w drodze powrotnej:(
      Warzywka muszą wyrosnąc - nie maja wyjścia:))
      pozdrawiam:)

      Usuń
  2. oooo jak cudnie miałaś i te ptaki i morze i wszystko super:)Pozdrawiam cieplutko.
    ps.warzywka na pewno wyrosną:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lilafilc - potrzebowałam takiego oddechu to fakt!
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. cudne zdjęcia, miejsa mi znane i lubiane. A wolne było i się skończyło, wspomnienia zostają i fotki!
    Pozdrawiam ciepło i miłych chwil w ogródku życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agulla - bardzo lubię tę część wybrzeża:) i rzeczywiście amm co wspominać:)

      Usuń
  4. o jak ładnie:) a i ty pięknie wyglądasz! pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko piekne Mado,ale wiesz co najpiekniejsze? Twoja rozemiana twarz :)

    OdpowiedzUsuń