Obserwatorzy

wtorek, 29 maja 2012

majowo ...


buchnęło kwieciem wszelakim,
ale w mojej okolicy królują akacje!
Szkoda, ze nie mogę przesłać Wam zapachu,
który roznosi się wokół: miodowy, słodki, kojący...
Za to kilka zdjęć z wielką chęcią:)





Motyle w przyrodzie też coraz śmielej się pokazują,
ale w mojej pracowni nadal biało-czarno:)



Szkło barokowe sprawia, że każdy z nich jest inny, niepowtarzalny.
Maj to okres komunijny, ale nie tylko.
Anioły dostają także maluchy przyjmujące chrzest.
Dla małej Alicji zrobiłam bladoróżową aniołkę w "miedzi"


Mam nadzieję, ze będzie jej dobrze strzegła.

W pracowni czekają teraz na mnie smok i pegazo-konik,
które mają być prezentem urodzinowym dla dwóch dziewczynek:)
Chciałabym spełnić oczekiwania małych klientek,
bo kolorystkę witrażyków dziewczyny wybrały same:)

Pozdrawiam serdecznie wszystkich tu zaglądających,
Dziękuję za Wasze komentarze - one zawsze dodają sił
i chęci do dalszej pracy:))



11 komentarzy:

  1. Motyle czarno-białe, ale śliczne!Aniołka -naprawdę słodka.Wiesz, ja myślę,że wszystkie aniołki to kobietki.Czy wiesz, że kwiaty akacji można konsumować? Czytałam przepis, z którego wynika,że się je robi w cieście tak jak jabłka.Tylko wpierw trzeba je chwilę wymoczyć w wodzie z octem, żeby lokatorzy z nich wyszli. Nigdy tego nie robiłam, ale może to rzeczywiście jest jadalne?
    Miłego,;)

    OdpowiedzUsuń
  2. anabell - w książce "Dom nad rozlewiskiem" znalazłam przepis na kwiaty czarnego bzu w cieście naleśnikowym - wypróbowałam - były dobre, ale przeszkadzał mi trochę intensywny zapach tych baldachów. Obawiam się, ze z kwiatami akacji byłoby tak samo, chociaż miód akacjowy lubię:))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie zapach akacji.Twoje witraze sa naprawde fantastyczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekamy z niecierpliwością na kolejne efekty Twojego witrażowego talentu;)
    Podobno wiele kwiatów można jeść - fiołki, nasturcje, róże, ale ja kwiaty to zdecydowanie wolę jako ozdobę stołu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. April - nasturcje jadłam, młode owoce nasturcji też - nazywa się je polskimi kaparami - maja bardzo podobny, ostry smak, kwiaty ogórecznika smakują dokładnie jak świeży ogórek, a płatki róż są idealne na konfitury, ale ile ich trzeba nazrywać i potem ile się ich na ucierać....:) jadłam, ale sama nie robiłam.

      Usuń
  5. Piekne ! Piekne prace !
    Zachwycam sie motylem!!!
    Moc pozdrowien!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alina - dziękuję bardzo i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  6. Ale ten motyl jest fantastyczny! On jest też ze szkła? Super wygląda :) Aniołek też śliczny! Pozdrawiam jesiennie niestety, bo u nas zimno koszmarnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. monroma - ten motyl też jest szklany - to szkło barokowe - lubię je bardzo:))
    U ans też zimno niemiłosiernie - trudno uwierzyć, ze lato tuz tuż...:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten czarno-bialy motyl jest PIEKNY i aniol tez!!!!!

    OdpowiedzUsuń