Obserwatorzy

czwartek, 23 lutego 2012

zaklinania cd :)

Tym razem zaklinam kolorowym szkłem.
Tak mnie naszło, że powstała
mała kolekcja motyli:)



A zaczęło się od małego,
pomarańczowego kawałka szkła,
który wpadł mi w ręce.
To szkło kupiłam, kiedy przyjęłam zamówienia
na irysy, a więc dosyć dawno temu.
Przeleżało w kartonie i doczekało się
nowego życia, w skrzydłach motyla.
"Tyle się tutaj dzieje"
- powiedział pan w hurtowni szkła,
podając mi pomarańczową formatkę.
"Będzie idealna na kwiaty".
Okazuje się, ze nie tylko na kwiaty:)





Zostały też kawałki po fioletowym irysie:



To szkło także "żyje".
Promienie słońca wydobywają
z niego, ukryte przed okiem
piękno. Witraż prezentuje się
przecież najpiękniej w świetle.
Następne motyle powstały już
silą rozpędu







I na koniec ...
Niespodzianka.
Prezent dla Pani Zimy
Zimowy motyl



z barokowego szkła.
To jest jedyne szkło, które
samo w sobie jest piękne.
I zazwyczaj długo leży u mnie w pracowni
zanim zdecyduję się je pociąć:0

38 komentarzy:

  1. Piekne te witraze.Robisz fantastyczne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaklinaj,zaklinaj Mada ,na takie cudeńka nikt nie pozostanie obojętny,są prześliczne!Przy zimowym wstrzymałam dech ,a pomarańczowy wywołał przyjemne ciepło ,to moi kolorystyczni faworyci,pozdrawiam serdecznie:}

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i Pani Wiosna się w końcu zlituje.
      pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Mada, one wszystkiego są przepiękne, aż jęknęłam z wrażenia. Każdy prześliczny, a ja zakochałam się w tym "zimowym" i w "resztkach po irysie". Czy nie chciałabyś któregoś z nich wymienić na coś? A. oczywiście wybrał w odcieniach niebieskiego i zieleni, bo oczywiście musiałam mu pokazać, czemu coś oglądam i jęczę z zachwytu.No trudno, powtórzę się, są prześliczne, wszystkie!!!
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo:)
      Pomyśle nad wymianką, a póki co wysłałam mały liścik:)
      pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Madziu-motyle są przecudne po prostu!Pomarańczowy i zimowy dla mnie najpiękniejsze:)Tym razem na pewno przywolasz wiosnę:)))Buziaki:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Diana - jak widzisz staram się z całych sił czarować:)))
      ściskam:))

      Usuń
  5. Uwielbiam motyle,są przecudne !!!! Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie motylki przepiękne, ale w fioletowym zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fioletowy dodatkowo w miedzianej patynie. starałam się to uchwycić na zdjęciu:))
      dziękuję za tyle pochwał:)

      Usuń
  7. W motylach jestem zakochana od... od kiedy pamiętam... Od kilku lat mam swój ogród dzięki któremu te piękne, skrzydlate istoty mogę podziwiać każdego ciepłego dnia... Mogę się im przyglądać, ich ruchom skrzydełek, barwą, delikatnością i uwieczniać je na fotografiach... Mam nawet małą kolekcję motyli(ale nie tych prawdziwych, zasuszonych)... Być może, kiedyś odważę się do Ciebie napisać by któryś z Twoich cudaczków dołączył do mojej kolekcji :)
    Piękną gromadę skrzydlaków stworzyłaś... Fioletowy najpiękniejszy :)

    Pozdrawiam Ciebie serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za mile słowa:) Cieszę się, ze nie tylko mnie motyle sprawiły frajdę.
      Nie ma się czego bać, możesz śmiało do mnie pisać:))
      Pozdrawiam ciepło:)))

      Usuń
  8. Ale ładne! A zimowy najbardziej mnie urzeka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Zimowy powstał w ostatniej chwili ...żeby nie było za kolorowo:))
      W efekcie końcowym też mi się podoba:))

      Usuń
  9. Jakie piękne, i mimo mojej tęsknoty do wiosny ten zimowy najbardziej przypadł mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jednak:)))
      rzeczywiście wyróżnia się na tle tych wielobarwnych:)

      Usuń
  10. To prawda ,że nikt obojętny nie może pozostać w obecności takich cudowności.Przepiękne!!!!!!!!!!!!!Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i witam w moich progach:))
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  11. ,sliczne:)

    czy ja sie pytałam już jak to robisz, że twoje zdjęcia są oznaczone logo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beata - mam program do obróbki zdjęć ACDSee 5,0 i w nim jest opcja wpisywania tekstu na zdjęciu.
      Pewnie w innych programach też jest taka możliwość, ale jak korzystam z tego już dosyć długo ( z przyzwyczajenia) i jestem zadowolona:))
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Przepiękne! Wszystkie, co do jednego! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne zwiastuny wiosny!
    Ja też wzdycham do "poirysowego" i zimowego, ale i pomarańczowy ciepło-słoneczny cudny, i inne wielobarwne mają w sobie tyle wiosennej radości!

    Obłędne te motyle. Naprawdę :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P. Agnieszko:) Witam w moich skromnych progach i dziękuję za mile słowa. Widzę, ze akcja zaklinania wiosny ruszyła na dobre:))
      Pozdrawiam serecznie:)

      Usuń
  14. O kurcze blade!!! Bez słów. motyle są boooooskie. Twoje the best of. Uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow ! tak się jeszcze nikt nie zachwycił:)))
      dzięki:))))

      Usuń
  15. Witaj!!!
    Przepiękne, cudowne, słodkie, urocze ... można tak bez końca!
    Zachwyciłaś mnie i Twoje motylki latają w mojej głowie jak wesołe myśli, które pozwalaja optymistycznie patrzeć na świat.
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i dziękuję za miłe doznania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - cieszę się bardzo, ze sprawiłam Ci tyle radości. Ja już też byłam stęskniona za kolorem i stąd ten rój motyli:))
      pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  16. Oooooch, odleciałam, razem z tym irysowym i zimowym;) Cudowne!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. April - wyrażam zgodę na chwilowy odlot:))
      dzięki:)

      Usuń
  17. One są piękne, te motyle!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ tu u Ciebie bajecznie! Motylki są wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wzdycham do barokowego- jeśli można prosić odezwij się :)
    Pozdrawiam http://czarymargo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń