Obserwatorzy

sobota, 11 lutego 2012

Pani Zima!

W tym roku nie tyle śnieżna
co mroźna. Lodowe serce ma!
W zasadzie już przyzwyczaiłam się
do tych minusowych temperatur.
- 24; -21; ostatnio -17!
Jak jest -12 to mówimy, że już CIEPŁO!
Dzisiaj wyjątkowo piękna pogoda.
Słońce skrzy się na śniegu,
śnieg skrzypi pod stopami.
Temperatura spacerowa - 15!

Zaczęło się tak:









To są zdjęcia z zeszłego tygodnia.
Ta niewielka ilość śniegu
rozwaliła mój internet!
3 dni bez dostępu do sieci!
Dzisiaj rano też jeszcze
łącze było niesprawne:(
Za to pogoda:)





próba uchwycenia "skrzącego się" śniegu



Poszłyśmy z psicą nad rzeczkę:)









Ja zajęta robieniem zdjęć,
a psica pochłonięta ulubioną zabawą:







I na koniec spaceru
"ustawka" czyli
zdjęcie pozowane:)



Nie był to najdłuższy spacer świata,
ale i tak, temperaturę odczulam mocno
na policzkach i brodzie.
Mimo tego, wyznam szczerze,
taka mroźna i słoneczna zima
naprawdę może być:)

Chyba się nie naraziłam?:)

15 komentarzy:

  1. Ja tez lubie mrozna i sloneczna pogode.
    Wlasnie od poniedzialku i tutaj pogoda podobna (choc temperatury nieco nizsze)co graniczy z kataklizmem ogolnokrajowym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajoma wróciła niedawno z Rzymu i naprawdę była przerażona i jednocześnie zadziwiona tym co przeżyła i zobaczyła.
      To był naprawdę kataklizm!

      Usuń
  2. Ależ u Ciebie pięknie!!! A psiunia szczęśliwa na śniegu.U Ciebie znacznie więcej śniegu niż u mnie no i znacznie ładniej, nie da się ukryć.
    Miłego,;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie ukrywam, że bywa u mnie pięknie:)
      Taki dzień jak dzisiejszy pozwala nawet pokochać Zimę!
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. ;)
    pięknie !
    psiunia szczęśliwa i tak ma być;D
    Lubię,kocham taka zimę;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie mam nic przeciwko Niej w takim wydaniu:)

      Usuń
  4. Umiarkowaną zimę też lubię, ale ostatnie dni "dają popalić":)
    Fajne zdjęcia, pies przecudny:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dają "popalić" szczególnie jak się ma własne centralne:)
      Dziękuję w imieniu suni za miłe słowa.
      Zdradzę sekret, że to leciwa dama już jest!
      pozdrawiam:0

      Usuń
  5. skrzący snieg wyszedł bardzo dobrze, mnie sie nie udało:(

    a powiedz kochana, jak ty robisz ten napis na zdjęciach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prób ze skrzącym się śniegiem było wiele... dzisiaj też popróbuję, bo pogoda sprzyja:0
      W sprawie napisu na zdjęciach - mam taki program do obróbki zdjęć ACDSee5.0 i tam jest możliwość podpisywania zdjęć.
      Wiem, ze są już nowsze wersje tego programu,ale mnie ten wystarcza.
      Można go pewnie ściągnąć z internetu.

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mado,cudna zima i spacer i szczęsliwa sunia,ale ja mam jzu lekko dosyć mrozu,mimo,ze u mnie jest go mniej niż u Ciebie.
    Ruch,spacer jest super,a potem juz wygrzewanie wieczorem z gorącą herbatą.Mimo kremu ochronnego moje pajaczki na policzkach sa mocno zaczerwienione.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, że na mroźnych spacerach to najbardziej nasza buzia dostaje w kość ... dlatego ja zawsze tłusta jak pączek wychodzę z domu.
      No ale prawda jest też taka, że jak przyjdą upały to ... też coś na będzie doskwierało i uwierało:))

      Usuń
  8. Madziu zdjęcia wyjątkowej urody,ale marzę już o wiośnie-u mnie z kolei mróz niestety wiekszy niz u Ciebie i ja chce wiosnę!!!!Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja Cię cieplutko i wiosennie pozdrawiam:)), bo przez skórę czuję, że do prawdziwej wiosny to niestety jeszcze daleko!

      Usuń