Obserwatorzy

wtorek, 22 października 2013

Biżuteryjnie ...

Dawno nie było biżuterii, a ponieważ zapowiada się,
 ze dłużej mnie nie będzie to pokażę jeszcze swoje
ostatnie zrobione wisiory i pierścionki.
Tym razem oprawiałam agaty, ametysty i awenturyn.
Wykorzystałam do tego jak zwykle technikę witrażową.
Na początek zdjęcie "zbiorowe"


A teraz pojedyncze sztuki:

Pierścień - awenturyn mrożony


kolejny awenturyn



teraz agat


i ametyst :



 Do niego  wisior


I kolejne wisiory.
Plaster agatu, oprawiony miedzią:


A tu kolejny ametyst:


Dawno nie oprawiałam kamieni .
Są znacznie wdzięczniejszym materiałaem do pracy
niż  szkło, nawet to witrażowe.

Pozdrawiam wszystkich obserwatorów
 i stałych bywalców mojego bloga.
Znikam na jakiś czas.
Do miłego :))

14 komentarzy:

  1. wysmakowane cudeńka, bardzo w moim guście ... zwłaszcza komplet z ametystem ... piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. incognito - dziękuję bardzo:0 Ametyst jest moim kamieniem tez, go bardzo lubię .

      Usuń
  2. śliczności....gdziez to sprzedajesz????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożena - jesli jesteś czymś zainteresowana napisz na maila:)Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. bardzo piekne prace...oprawiony agat mnie urzekł...:)
    pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Diana - dziękuję, wlaśnie się dowiedzialam,od ofiarodawczyni kamienia że ten agat to nie agat tylko SARDONYKS - dla niektórych może mieć to znaczenie szczegolnie, jeśli ktoś wierzy w moc kamieni!
      ściskam sedrecznie:)

      Usuń
  4. Ametyst cudowny.Piękne dzieła sztuki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolina - miło mi, że moje pomysły na oprawę kamieni znajdują uznanie :))

      Usuń
  5. Piękne prace:) Ametystowy wisior spodobał mi się szczególnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maria Tamara - witaj w moich skromnych progach. jeżeli jesteś zainteresowana którąś z prac przedstawionych na blogu napisz do mnie maila .
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń