Obserwatorzy

poniedziałek, 14 października 2013

Festiwal ...

Czasami człowiek porywa się z motyką na słońce!
Tak jest tym razem ze mną .
Nie wiem czy to pomroczność jesienna,
czy chęć spróbowania niemożliwego.
Zgłosiłam kilka swoich prac na
Festiwal Sztuki i Przedmiotów Artystycznych
ogłoszony na Facebooku.
Festiwal ma się odbyć w dniach 6-8 grudnia w Poznaniu.
Wygrywają oczywiście te prace, które zdobędą najwięcej głosów.
Nie wiem czy moje zdobędą, ale chciałam
pokazać Wam prace, które zgłosiłam.

bransoleta
pawie
 kolczyki
filcowe otulacze na ręce

Co o tym myślicie?
Jeżeli któraś z moich prac Wam się podoba
zagłosujcie na nią klikając na serduszko nad zdjęciem,
albo  na napis "wybierz najlepszą pracę " umieszczony pod zdjęciem.
Dziękuję za wsparcie :)

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bożena - dziękuje bardzo za głos:)

      Usuń
  2. chciałam zagłosować ... niestety nie widzę prac, może (raczej na pewno spowodowane jest to brakiem mojego konta na fb) ... może pora, to zmienić, powoli dojrzewam do tej decyzji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zagłosowałam, chociaż niecierpię aplikacji konkursowych, kóre przyczepiają się do profilu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Margarithes - tym bardziej dziękuję :))

      Usuń
  4. Mado, bardzo mi przykro ale nie korzystam z fb.
    Na pocieszenie powiem tylko, że wszystkie Twoje prace są wyjątkowe!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dora - :)) spokojnie , nie walczę o złoto. Sporo osób nie ma konta na fb., rozumiem to!
    A za słowa o moich pracach bardzo dziękuję :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie, że masz duże szanse na wygranie! Trzymam kciuki! ;) No i zagłosuję 'ofkors';)

    OdpowiedzUsuń