Obserwatorzy

poniedziałek, 14 marca 2011

wiosennie i kwiatowo ...

Dzisiaj czuć było wiosnę w powietrzu...
spadł pierwszy deszcz ...
hmm... w zasadzie to była mżawka, ale całodniowa:)
ziemia zwilgotniała i właśnie ten zapach ziemi ...
na termometrze + 14 stopni!
Znaczy, że naprawdę wiosna tuż tuż:)
Z tej okazji kilka filcowych kwiatów.

na pierwszy ogień kwiat do szalika w kratkę:)



dredy z kwiatami





kwiatowe broszki





i jeszcze szal z motywem kwiatowym:)



w kwiatach zaplątała się złota niteczka
jak delikatnie przeświecający promyk słonca



i chwilowo to by było na tyle:)

13 komentarzy:

  1. Śliczne, wszystko.A ten naszyjnik z kwiatem- boski.
    Miłego, ;)
    P.S.
    Czy jeszcze kiedyś wrócisz do witraży?

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, pierwsze zdjęcie szalikowe z kwiatem w moich kolorach...mmmm

    OdpowiedzUsuń
  3. Anabell - w sprawie witraży - NIE MA TAKIEJ OPCJI , ŻEBY NIE!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Margo - początkowo bałam się tego zestawienie, chociaż było w mojej głowie od dawna, ale jak już zrobiłam - zakochałam się:)

    OdpowiedzUsuń
  5. no, talent, talent jak sie patrzy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie Ci idzie to filcowanie, wielkie brawa!

    OdpowiedzUsuń
  7. Beata, Nivejka, MOnroma - dziękuję bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kwiaty boskie... A w takich z dredami już dawno się zakochałam... :) Oj będę Twoim częstym gościem :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń