Obserwatorzy

wtorek, 2 kwietnia 2013

Wyniki Candy i pocieszajki ...

Święta już za nami,  wiosny chwilowo nie widać.
Mam nadzieję, że mimo zimowej aury spędziliście ten czas
w ciepłej i radosnej atmosferze, bez zbytniego objadania.

 Przyszedł czas na rozstrzygnięcie mojego Candy:)
Chciałam Wam bardzo podziękować za udział  w zabawie.
Nakrycie głowy poruszyło Waszą wyobraźnię i powstały naprawdę interesujące,
ciekawe, zaskakujące, zabawne i oryginalne nazwy:)) i w wszystkie w jakiś sposób oddają charakter
prezentowanego nakrycia:))
 Poniżej zamieszczam zestawienie wszystkich propozycji.
Zostały one wyłowione z Waszych komentarzy, w kolejności zamieszczania.
Zobaczcie same ile tego jest.

1. namotek zagłowny /Bożena/
2. turban:) zawój,nawój, nagłownik, przykrywnik, zalotek rzęsisty,włochacz, namotka /Matylda/
3. niezinterpretowane urealnione nakrycie głowy /Karolina/
4. otulacz/ocieplacz, "filculacz" /incognito/
5. ELUSZCZAP /Grażyna/
6. zamotkę-namotkę /April/
7. Turban, zamotka /Ludwika/
8. Filcowa czapunia /monroma/
9. fajna czapunia /Malwina/
10.  zamotka /Dom z mozaikami/
11.  NAGLOWNIK / anja1513/
12. Namotka /Margo/
13.  Zaplatywacz /ania.n/
14. czapnik, urocza cza(pa)mada, ciepła zamotka, stylowa nagłowka :) /mazia/
15. fajne toto / Aleksandra Żurek/
16. 1. tymoszenka 2. szuwarka 3. kaczap 4. ciepłofilc 5. filcogrzej 6. czappolina 7. kolażówka 8. wyczesana czapa 9. antymrozja 10. papilotka 11. filcuszanka 12. zawijanka 13. zaplotka 14. filcapka 15. czepiec Afrodyty 16. mózgochron 17. CLOCHE HAT (fason kojarzy mi się z kapeluszem kloszowym wymyślonym przez Caroline Reboux w 1908 roku, a modnym szczytowo w latach XX i XXXstych) 18. zimowy dzwoneczek 19. labirynt marzeń 20. tajemniczy ogród /Monia Fioletowa/
17. Głowogrzej /Grosik M/

Wprawdzie komentarzy pod postem jest 22 ( w zasadzie 21, bo jedna z osób w dwóch wpisach zamieściła swoje propozycje)  tylko w 17 były nazwy nakrycia głowy i z tych 17 wylosuję właścicielkę candy
Pierwszy raz w losowaniu skorzystałam z generatora:

Wygeneruj losowe liczby.

Rezultat

Oto wylosowane liczby:
4 Czas wygenerowania: 2013-04-02 18:59:53 173

Podaj parametry i uruchom generator liczb losowych:

Ilość liczb do wygenerowania (1-1000)
Przedział (zamknięty) z jakiego mają być generowane liczby:
Min: Max:
Unikalne (po zaznaczeniu tej opcji wylosowane liczby nie będą mogły się powtórzyć w losowaniu - podobnie jak kulki w totolotku) 
 
 
Tak więc właścicielką otulacza/ocieplacza, filculacza zostaje ...... incognito  nr 4

 Postanowiłam przyznać jeszcze dodatkowe dwie nagrody pocieszajki:
1. Monia Fioletowa za inwencję twórczą - zachwyciłaś mnie pomysłowością i skojarzeniami  w tworzeniu nazwy.
2. Anja 1513 jako 100 obserwator mojego bloga.

Dziękuję bardzo wszystkim za udział w mojej zabawie.
Wylosowane osoby proszę o kontakt mailowy:))


26 komentarzy:

  1. Gratuluję szczęściarom i dziękuję Tobie Mada za zabawę:)
    Btw - szal jest cudowny, dzięki niemu przetrwałam Święta w ciepełku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aprilis - dziękuję za udział w zabawie i cieszę się, że szał się sprawdzil.

      Usuń
  2. ... ależ sie cieszę, przeogromnie wprost ... wielkie dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Incognito - zamotka się robi:)

      Usuń
    2. Dzięki, za cudeńka, które od Ciebie dzisiaj dostałam ... w szkrzynce powinnaś mieć maila ode mnie ( nawet dwa )... jestem uszczęsliwiona wielce:)
      pozdrowiska serdeczne :)

      Usuń
  3. Dziękuję ;))) Powolutku ochłonęłam z wrażenia i zdążyłam pochwalić się już na FB ;))) Uwielbiam konkursy, w których trzeba zrobić coś więcej niż tylko dopisać się do listy chętnych ;))) Gratulacje dla pozostałych obdarowanych, uściski dla Ciebie i pozdrowionka dla wszystkich zaglądających ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika - zaimponowałas mi i ...nie sposób tego nie docenić :)))))

      Usuń
  4. Gratulacje - Fioletowa Monia rzeczywiście przyłożyła się do zadania najbardziej tworczo ze wszystkich Uczestników :L)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dom z mozaikami - zgadzam się i doceniam :)))

      Usuń
  5. No cóż, to bylo moje marzenie utrafione w 10 moich nakryć głowy - aleśmy sie nie spotkali. Żal. Gratuluję zwycięzcom. Dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludwiko, dzieki za linka. Mialas racje.Caluski

      Usuń
    2. Ludwiko- może będzie jeszcze okazja na wygraną, bądź dobrej myśli. Pozdrawiam

      Usuń
  6. Dziękuję za zabawę i gratuluję wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mada, dziękuję za swietna zabawę a Incognito nr. 4 gratuluje wygranej. Dziwilo mnie do niedawna, ze nasza ojczysta mowa tak szybko wzbogaca sie o nowotwory slowne ale same mamy w tym spory udzial. Jak po raz pierwszy uslyszlam, ze ktos cos mizie - to wogole nie wiedzialam o co chodzi. A teraz to normalka. Ja z gory juz dziekuje za nagrode pocieszenia i zglaszam sie na maila. Pozdrawiam, ania
    P.S. Jestes bardzo tworcza i robisz piekne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. anja 1513 - wszystko wokół się zmienia, więc nasz język też:))) Lubię zabawy słowne i w skojarzenia. W radiowej III jest program przedpołudniowy o poprawności języka polskiego i genezie słów. można się z niego naprawdę wiele dowiedzieć. Wymyślamy nowe słowa z potrzeby chwili, a potem te słowa funkcjonują w języku potocznym :) Może i któreś wymyślone w tej zabawie się przyjmie.
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Gratuluję Incognito wygranej a reszcie pocieszajek:)))

    szkoda że mła nie wylosowano,ale ja tam szczęscia do gier nigdy nie miałam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matylda - nie bądź człowiekiem małej wiary:)))

      Usuń
  9. Magduś, dziękuję za te cudeńka ;)))))))))
    https://www.facebook.com/media/set/?set=a.454509107932396.92074.100001199319594&type=3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monia - cieszę się.że pocieszajaki dotarły i sprawiły Ci radość. Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Droga Magdalenko,dopiero teraz moge Ci bardzo ale to bardzo serdecznie podziekowac za wszystkie slicznie cudenka otrzymane od Ciebie. Dziewczyny czego ja nie otrzymalam: przepiekny we wszystkich mozliwych kolorach fioletu i rozu cieplutki filcowy ogrzewacz na nadgarstek czyli piekna orginalna bransolete (akurat trafilas w moje ulubione kolory!:-) a poza tym skad wiedzialas, ze po ubieglorocznym powiklanym polamaniu prawej reki wlasnie w nadgarstku bardzo mi sie taki ogrzewacz przyda, bo ciagle mnie w nadgarstku rwie?); przesliczna filcowa broszke (takze w moich klimatach) oraz dwa aniolki witrazowe, aby chronily mnie i bliska mnie osobe. Nie bylo konca w otwieraniu misternie przez Ciebie opakowanych cudeniek. Takze piekna karta i tekst sprawily mi bardzo duzo radosci. Z tym ogrzewaczem nadgarstka nie rozstaje sie nawet na moment. Naprawde bardzo Ci dziekuje za te wszystkie perelki.Pozdrawiam serdecznie juz teraz od siebie, ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. anja1513- kamień z serca , bo już się bałam, że poczta zawiodła. Cieszę się że pocieszajka przypadła Ci do gustu i sprawiłam Ci frajdę tymi drobiazgami.
      Pozdrawiam serdecznie i niech Ci wszystko dobrze służy:))

      Usuń