Obserwatorzy

wtorek, 16 listopada 2010

świętowanie:)

Ostatnie dni były dla mnie bardzo nerwowe i pracowite.
Są takie sprawy, których nie powinno się odkładać w nieskonczoność,
bo zwyczajnie i po ludzku WSTYD!
I naprawde nie chodzi mi tylko o zobowiązania w kwestii np. dotrzymywania słowa.
Spraw zdrowia tez nie powinno sie odkładać.
Te muszą być zawsze pierwszoplanowe.
Tak sobie obiecałam!
A jeśli chodzi o kwiaty...?:)
Musiałam wprowadzić samodyscyplinę.
W przeciwnym razie pewnie jeszcze bym ściuboliła te irysy.
A tak ....
Dzisiaj mogę świętować!
Witraż oddany, klientka zadowolona,
wszyscy szczęśliwi:)
Z tej okazji popijam sobie ajerkoniaczek,
słucham muzyki, tulę psa...

Wprowadziłam tez małe zmiany na moim blogu.
Niby nic szczególnego, bo ja techniczna komputerowo nie jestem, ale ...:)
Jeszcze chciałabym umieścić sobie na głównej stronie
informacje o nowych postach, u osób które mnie odwiedzają
i nie wiem jak to zrobić?
może mnie ktoś oświeci w tej materii:)

a teraz....
tadam!!!
skonczone irysy - czekają na wywiezienie do nowego domu

3 komentarze:

  1. Primo- witraż śliczny. Należy Ci się ajerkoniaczek.Twoje zdrowie.
    Secundo- wejdz na pulpit nawigacyjny i kliknij na projekt.I tam dodasz sobie gadżet, na którym umieścisz po kolei linki osób, które Cię odwiedzają.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba trzeba wkleić to w HTML/JavaScript HTML/JavaScript Dodaj
    ale nie pamietam jak sie ten gadżet nazywał:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Anabell, Beata - dziekuję:)
    Jak widzicie zaczęłam zabawe zobaczymy co z tego wyjdzie?

    OdpowiedzUsuń