Obserwatorzy

środa, 5 lutego 2014

Biżuteryjki ...

Oddech "mydełkowy" zaowocował nowymi
projektami pierścionków i wisiorków.
Wprawdzie kamienie były już u mnie dosyć długo,
ale dopiero teraz znalazłam na nie sposób.
Agaty, nie całkiem oszlifowane.
Tym razem sesja "łazienkowa"




do wisiora powstał pierścionek "gigant"


Kolejny komplet - pierścionek i kolczyki.
Agat w pierścionku osadzony na blaszce miedzianej



I jeszcze ceramiczny plaster osadzony na blaszce miedzianej


Karnawał w pełni.
Wiem, że nie jest to typowa biżuteria karnawałowa,
ale przecież poza karnawałem też nosimy ozdoby :))




15 komentarzy:

  1. ... jesteś mistrzynią ... piękne są te surowe formy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. incognito - dziękuję . chyba pomału odnajduję to czego szukałam w biżuterii - właśnie surowość :)

      Usuń
  2. Piekne!!! Takie w moim stylu:))) Lubie duza bizuterie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stardust - dziękuję :) wisiory są dosyć duże, ale pierścionki to już można powiedzieć "giganty ":)))

      Usuń
  3. Lubię oglądać misternie i estetycznie wykonaną biżuterię. Wygląda ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolina - dzięki - to taka moja mała odskocznia w przerwie między filcowankami:))

      Usuń
  4. Wszystko piękne, a ceramiczny plaster jest ani chybi Twojej roboty. I bardzo mi się podoba- prosty i delikatny. Mada, a co to jest karnawał- bo ja już nie kojarzę;((
    Buziaki,:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anabell- akurat ten plaster to jeszcze nie moja robota, ale już mam przygotowane takie, które też będą ciekawie wyglądały w witrażowej oprawie. A o karnawale to ja wkoło słyszę, tyle, ze sama mam ten problem co Ty :))))
      ściskam

      Usuń
  5. ten ceramiczny plaster - po prostu do zimowego golfa IDEAŁ - podziwiam Twoje zdolne paluszki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Margarithes - :)) kusi mnie ostatnio srebro, ale ....

      Usuń
  7. Odlotowa biżuteria !!!! Uwielbiam takie "surowości" są przepiękne !!!
    Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń